Marka STIHL pozostaje oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy na sezon 2022/23. Ekstraklasa SA i czołowy producent urządzeń do pielęgnacji ogrodów oraz terenów zielonych po raz kolejny przedłużyły współpracę, zapoczątkowaną w 2019 r.

 

Betfan

Według analiz BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, Sara James pokona rywali podczas występów na żywo w „America’s Got Talent”, czyli półfinału amerykańskiej edycji „Mam Talent”.­­­­­ Tym samym młodziutka wokalistka awansuje do finału zaplanowanego na 13 września. Czy Polka ma szanse zdobyć główną wygraną?

Ekstraklasa SA oraz adidas prezentują nową piłkę PKO Bank Polski Ekstraklasy na sezon 2022/23. Wszystkie mecze rozpoczynających się 15 lipca rozgrywek będą rozgrywane piłką adidas Al Rihla – profesjonalnym modelem przygotowanym także na zbliżające się Mistrzostwa Świata FIFA 2022 organizowane w Katarze.

 

Ekstraklasa SA rozpoczęła przetarg na krajowe prawa do transmisji meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2023/24 – 2026/27. Po raz pierwszy ligowa spółka zaproponowała kupującym różne opcje terminarzowe. Obok dotychczasowego układu rozgrywania każdego spotkania o innej godzinie pojawiła się opcja z niedzielną multiligą. Oprócz tego Ekstraklasa zaprojektowała szereg rozwiązań dotyczących tzw. digitalu, czyli krótkich materiałów pokazywanych w internecie.

Ekstraklasa, spółka zarządzająca rozgrywkami i pozyskująca przychody dla ligi, wypłaciła klubom PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonie 2021/22 łącznie 240 mln zł. To o blisko 10 mln zł więcej niż w poprzednim sezonie.

Sfinks logo

Sprzedaż gastronomiczna w sieciach należących do Sfinks Polska w I kw. 2022 r. wyniosła 31,6 mln zł i była znacznie wyższa niż rok wcześniej, kiedy obowiązywał lockdown dla gastronomii. Co istotniejsze jednak, sprzedaż gastronomiczna w porównywalnej sieci restauracji była w minionym kwartale wyższa niż jeszcze przed pandemią i osiągnęła wartość 31,2 mln zł w I kw. 2022 wobec 31,1 mln zł w I kw. 2019. Goście wracają więc do restauracji Sfinksa po lockdown, ale nieco zmienia się sposób korzystania przez nich z usług. Sfinks zamierza dalej pracować nad odbudową przychodów w oparciu o sieć lokali stacjonarnych, głównie franczyzowych, sprzedaż dań w dostawie, a także coraz lepiej rozwijającą się sprzedaż dań gotowych.

Grupa Kompap SA, do której należą dwie wiodące w Polsce drukarnie dziełowe produkujące książki - BZGraf i OZGraf oraz drukarnia offsetowo-rolowa Kompap w Laskowicach, wygenerowała w 2021 r. przychody ze sprzedaży w wysokości 91,28 mln zł, tj. wyższe o 5% niż przed rokiem. Poligraficzna grupa osiągnęła też za miniony rok zysk netto na poziomie 5,32 mln zł. Wypracowane po dobrym roku 2021 zyski firma zamierza przeznaczyć m.in. na wypłatę dywidendy w wysokości 70 gr za akcję. Na bieżący rok Kompap planuje też akwizycję oraz kolejne inwestycje w maszyny.

Grupa Kompap SA, do której należą dwie wiodące w Polsce drukarnie dziełowe produkujące książki - BZGraf i OZGraf oraz drukarnia offsetowo-rolowa Kompap w Laskowicach, po trzech kwartałach 2021 r. wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 66,93 mln zł, tj. wyższe o 7% w porównaniu do tych przed rokiem. Jednocześnie po dziewięciu miesiącach 2021 r. grupa osiągnęła zysk brutto na sprzedaży w wysokości 13,43 mln zł co oznacza wzrost o 9% r/r.

Grupa Kompap SA, do której należą dwie wiodące drukarnie dziełowe w Polsce, gdzie główną produkcją są książki - BZGraf i OZGraf oraz drukarnia offsetowo-rolowa Kompap w Laskowicach, w pierwszym półroczu 2021 r. wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 44,55 mln zł, tj. wyższe o 11% w porównaniu do tych przed rokiem. Jednocześnie grupa o 56% zwiększyła zysk netto – do poziomu 3,39 mln zł. Kolejna poprawa wyników to efekt rosnących zamówień, w tym z zagranicy, wyższej wydajności produkcji oraz sprzyjających grupie trendów rynkowych.

Tikkurila została partnerem nowego programu „Budując marzenia”, w którym Anna Dereszowska wraz ze swoim narzeczonym Danielem Duniakiem budują nowoczesną agroturystykę na Mazurach. W tym celu z wielkiego miasta przenoszą się do miejscowości Ławki nieopodal Rynu. Jak będzie przebiegała inwestycja i jakie kolory Tikkurila dobierze para, realizując projekt swoich marzeń? Premierowy odcinek programu będzie można zobaczyć na antenie TVN Style już w poniedziałek, 10 maja, o godz. 20.10.

Tikkurila wprowadza aplikację mobilną Tikkurila Colour Master, pozwalającą na proste i szybkie testowanie zmian kolorów we wnętrzach oraz tworzenie własnych wizualizacji w technologii rozszerzonej rzeczywistości. Aplikacja jest też źródłem porad w zakresie designu i kolorystycznej aranżacji wnętrz. Stanowi przy tym kompendium wiedzy na temat produktów Tikkurila oraz ich zastosowania we wnętrzach.

 

Marka Jedynka po raz kolejny została partnerem emitowanego na antenie Polsatu programu Nasz Nowy Dom. Ekipa fachowców pod kierunkiem Katarzyny Dowbor w najnowszych odcinkach wykorzystywać będzie farbę Jedynka Perfekcyjna Plus. Najbliższy premierowy odcinek programu będzie można zobaczyć 6 maja o godz. 20.05.