Tikkurila logo

Osobiste przeżycia przywołujące miłe wspomnienia, mogą być doskonałym motywem przewodnim do stworzenia wyjątkowego, bardzo indywidualnego wnętrza. Serią filmów przedstawiających  historie różnych osób Tikkurila podpowiada, jak szczęśliwe chwile przenieść do domowych przestrzeni i w ten sposób zatrzymać je na dłużej. Inspiracją do zmiany może być odpowiedź na pytanie: „Jaki kolor ma Twoja historia?”

Beckers logo

Rozpoczęła się kampania marki Beckers prezentująca ściany naszych domów jako piękne tło dla codziennego życia. Od 1 czerwca br. 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na wybranych kanałach tematycznych.

Sfinks logo

Spółka gastronomiczna Sfinks Polska przystąpiła do programu Karta Dużej Rodziny. Dzięki temu osoby z rodzin wielodzietnych, które posiadają kartę, mogą skorzystać z 15-procentowej zniżki w restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło w całej Polsce. Są to pierwsze sieci restauracji z obsługą kelnerską w programie KDR.

Sfinks logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy, uruchomiła pod szyldem tej ostatniej sieci dwa nowe lokale. Jeden jest w ścisłym centrum Warszawy, a drugi, prowadzony przez franczyzobiorcę, działa w Piasecznie. W obu restauracjach można zamawiać dania także na wynos i z dowozem.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy, ze względów bezpieczeństwa w dobie epidemii wprowadza menu w formie cyfrowej we wszystkich lokalach Sphinx i Chłopskie Jadło. To kolejne rozwiązanie przygotowane przez spółkę ukierunkowane na przeciwdziałanie COVID-19, a także zwiększanie bezpieczeństwa gości i pracowników w restauracjach.

Ekstraklasa logo

Rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 i 2020/21 będą transmitowane także na terenie Rosji. Prawa do pokazywania wszystkich meczów nabyła MATCH TV - największa bezpłatna telewizja w tym kraju. Transmisje rozpoczną się już od bieżącej kolejki, w ramach której zaprezentowane zostaną mecze Piast Gliwice-Górnik Zabrze oraz Lech Poznań–Pogoń Szczecin, a także mecz Wisły Płock ze Śląskiem Wrocław.

Ekstraklasa logo

TZF Polfa, będąca najstarszym producentem leków w Polsce, została Partnerem Profesjonalnej Dezynfekcji rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy.  W trwającym sezonie wyposaży wszystkie kluby oraz ligową spółkę w bezdotykowe dyspensery oraz płyny dezynfekujące ręce Trisept MAX w zamian za świadczenia promocyjne.

Ekstraklasa SA prowadzi sprzedaż praw do międzynarodowych transmisji meczów wznawianej po pandemii ligi. Umowy zostały już sfinalizowane z podmiotami z Wielkiej Brytanii i Irlandii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Izreala. Poszerzono też współpracę o transmisje kolejnych meczów na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. W toku są dalsze negocjacje z partnerami z Europy. Restart PKO Bank Polski Ekstraklasy zaplanowano na 29 maja.

Dachser logo

Operator usług logistycznych Dachser inwestuje w swój oddział w Norymberdze, rozbudowując o ponad 5,2 tys. mkw. terminale przeładunkowe. Oprócz tego firma powiększa biuro o 1,2 tys. mkw. i parking dla ciężarówek oraz pojazdów służbowych. Dachser zainwestował w projekt 22,5 mln euro.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, rozszerza swoją sieć Cargoplus, czyli połączeń drogowych do Rosji, ze względu na rosnące zainteresowanie unijnych eksporterów tym kierunkiem. W oddziale w Strykowie Dachser Polska utworzył punkt przeładunkowy, gdzie przesyłki z Polski i innych krajów UE są konsolidowane, a następnie wysyłane do oddziałów Dachser w Rosji. Operator obejmuje zasięgiem całą Rosję i inne kraje WNP.

Dachser logo

Asortyment przyjazny sprzedaży online, większa elastyczność, umiejętność szybkiego reagowania, mniejsze zamówienia, możliwości tymczasowego zmagazynowania towaru, dywersyfikacja źródeł zaopatrzenia i dostęp do tzw. okna czasowego przy dostawie – do takich warunków muszą w wyniku pandemii dostosować się polscy producenci zaopatrujący sieci sklepów typu „dom i ogród” za granicą. Dachser, globalny operator logistyczny, który od lat obsługuje europejskie DIY i współpracujących z nią polskich eksporterów, komentuje zmiany na tym rynku.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, rozwija działalność w niemieckiej Turyngii, inwestując w nowe centrum logistyczne w stolicy landu - Erfurcie. Powstaje tam magazyn o powierzchni 20 tys. mkw. z biurem, strefami oczekiwania i parkingiem dla ciężarówek.