Porta logo

PORTA KMI POLAND, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, uruchomiła pierwszą w polskiej branży stolarki otworowej infolinię dla monterów. Pod numerem 58 333 12 13 mogą otrzymać informacje na temat montażu drzwi, produktów i szkoleń. Infolinia działa w ramach Akademii Dobrego Montażu, centrum szkoleniowo-autoryzacyjnego otwartego oficjalnie przez PORTA KMI POLAND w zeszłym roku.

Dachser logo

Dachser Polska rozwija działalność w branży chemicznej – w 2018 r. operator logistyczny zwiększył łączne obroty z tytułu transportu chemii o blisko 70% r/r. W segmencie eksportu drobnicowego roczny wzrost obrotów Dachser Chem-Logistics wyniósł niemal 82%.

Wspólny rozwój: tak brzmiało motto niewielkiej firmy z hiszpańskiej Saragossy, która weszła na rynek w 1983 r. zaopatrując handel oraz klientów przemysłowych w przewody hydrauliczne oraz pneumatyczne, a także złączki ze stali nierdzewnej. Dziś Dicsa jest już firmą globalną, a rolą Dachser jest zapewnienie jej inteligentnej logistyki z jednego źródła.

Dachser logo

Dostawca logistyczny odnotowuje 5,5-procentowy wzrost, którego głównym motorem pozostaje europejski biznes eksportowy. Nowe rekordy przesyłek, tonażu i zatrudnienia.

 

Rok 2018 był dla grupy Dachser kolejnym okresem znacznego wzrostu. Dostawca usług logistycznych zwiększył skonsolidowane przychody netto o 5,5% do 5,57 mld euro. Liczba przesyłek wzrosła o 2,5%, tj. do 83,7 mln, a tonaż o 3,0% - do 41,3 mln ton. Łączna liczba pracowników wyniosła 30 609, co oznacza wzrost o 1 511 wobec ubiegłego roku i jednocześnie kolejny rekord.

Porta logo

 

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, w 2018 r. osiągnęła przychody ze sprzedaży zagranicznej w wysokości 114,12 mln zł wobec 107,83 mln zł rok wcześniej. Udział eksportu w łącznych przychodach producenta systematycznie rośnie i obecnie odpowiada za ponad jedną czwartą sprzedaży (28%), wynoszącej w ubiegłym roku 408,10 mln zł.

Ekstraklasa logo

Rozgrywki LOTTO Ekstraklasy już w marcu trafią na antenę Telewizji Polskiej. Platforma nc+ udzieliła sublicencji TVP na transmisję meczów w rundzie wiosennej, na co zielone światło dała Ekstraklasa S.A. W rezultacie w telewizji otwartej pokazywane będzie jedno spotkanie w każdej z ostatnich 11 kolejek bieżącego sezonu, równolegle do transmisji w nc+. Najbliższy mecz, który będzie można obejrzeć w TVP, to hit Wisła Kraków – Legia Warszawa zaplanowany na 31 marca.

Dachser logo

Dachser, międzynarodowy operator logistyczny, wystartował z codziennym połączeniem z Sosnowca do Padwy i Mediolanu. Dzięki uruchomionej ostatnio linii towary rodzimych eksporterów trafiają teraz w 48 godzin do odbiorców w północnych Włoszech, a w pozostałe rejony tego kraju w ciągu 72 godzin.

Sfinks logo

W stolicy otwarto nową restaurację sieci Sphinx, należącej do spółki Sfinks Polska. Lokal mieści się w Śródmieściu przy ulicy Kruczej 16/22 i jest prowadzony w modelu franczyzowym. Jest to już osiemnasta restauracja w Warszawie działająca pod szyldem Sphinx.

Porta logo

PORTA KMI POLAND, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała wyróżnienie w konkursie „Pomorski Pracodawca Roku 2018” w kategorii dużych przedsiębiorstw, czyli zatrudniających powyżej 250 pracowników. Firma została nagrodzona za tworzenie przyjaznego miejsca pracy oraz wkład w przedsiębiorczość i rozwój gospodarczy województwa pomorskiego.

Ekstraklasa logo

Już po raz drugi Ekstraklasa została doceniona za oryginalne i innowacyjne prowadzenie kanałów w social mediach. Podczas corocznej Gali Sportu i Biznesu przedstawiciele najpopularniejszej polskiej ligi odebrali Statuetkę DEMES za rok 2018.

Dachser logo

Eksport towarów z Polski do europejskich sieci DIY zrealizowany za pośrednictwem Dachser w 2018 r. podwoił się (102% r/r) pod względem liczby przesyłek. W tym samym okresie międzynarodowy operator logistyczny dostarczył do ponad 18 tys. marketów z branży budowlano-ogrodniczej na całym kontynencie łącznie około 6 mln przesyłek. 

Ekstraklasa logo

Ekstraklasa S.A. formalnie rozpoczyna etap sprzedaży audiowizualnych praw bukmacherskich na lata 2019/20 i 2020/21. Ich komercjalizacja to wspólny projekt spółki ligowej i platformy nc+,  głównego nadawcy telewizyjnego Ekstraklasy od 1995 roku. W pierwszej kolejności do złożenia ofert zostaną zaproszone licencjonowane firmy bukmacherskie działające na polskim rynku. Podpisanie umów z wyłonionymi w przetargu partnerami, jeśli zostaną oni wyłonieni, ma nastąpić do 30 kwietnia br. Do końca sezonu ligowa spółka zamierza też sprzedać prawa do pokazywania skrótów w telewizji i internecie oraz prawa międzynarodowe.