Ekstraklasa logo

Ekstraklasa SA tylko w ciągu ostatnich dwóch lat zrealizowała innowacyjne projekty technologiczne o wartości ponad 30 mln zł. W rezultacie znalazła się w gronie najbardziej zaawansowanych technologicznie lig w Europie obok takich krajów jak Niemcy, Francja czy Hiszpania.

Fabryka Pizzy logo

W Skierniewicach otworzyła się pierwsza restauracja Fabryki Pizzy, należąca do Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i WOOK. Nowy lokal, w którym serwowane są dania kuchni włoskiej, znajduje się w centrum miasta w miejscu dawnej kawiarni Vanilla Cafe przy ul. Jagiellońskiej 1. Restauracja jest prowadzona w modelu franczyzowym.

Dachser logo

W najnowszym rankingu przedsiębiorstw logistycznych "TOP 100 in European Transport and Logistics Services" międzynarodowy operator Dachser awansował na trzecie miejsce w Niemczech pod względem wielkości przychodów. W segmencie „drogowy transport drobnicowy” Dachser od kilku lat zajmuje niezmiennie pierwszą pozycję w Europie.

Global Expo logo

Ponad 90 firm z branży hodowlanej przyjedzie do Warszawy do nowego centrum Global Expo, które powstało na dawnych terenach FSO, na „Agro Days. Dni Hodowcy 2019”. Będzie to dla nich okazja, by zapoznać się z innowacyjnymi rozwiązaniami ułatwiającymi pracę w gospodarstwie, a także pozyskać wiedzę podczas warsztatów i paneli, która pomoże rozwijać im biznes. Ciekawostką będą też unikatowe makiety obiektów inwentarskich wraz z całym wyposażeniem w skali od 1:1. Wydarzenie odbędzie się w dniach 2-3 lutego 2019 r. przy ul. Modlińskiej 6D.

Sfinks logo

Rada Nadzorcza Sfinks Polska, do której należą sieci gastronomiczne Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK – powołała zarząd spółki na nową, pięcioletnią kadencję. Od 6 lutego br. będzie on działać w składzie 4-osobowym. Na czele Sfinksa, jako prezes, pozostaje Sylwester Cacek, a funkcje wiceprezesów nadal będą sprawować Dorota Cacek i Sławomir Pawłowski. Jednocześnie do zarządu dołączy związany w przeszłości ze spółką Dariusz Strojewski, który obejmie stanowisko wiceprezesa ds. finansowych.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, rozbudował terminal przeładunkowy pod Łodzią. Na terenie strykowskiego oddziału stanął nowy magazyn cross-dockowy, co oznacza zwiększenie tamtejszej powierzchni przeładunkowej do blisko 4 tys. mkw. Wybudowany właśnie obiekt został też przystosowany do obsługi produktów chemicznych, w tym materiałów niebezpiecznych. Jednocześnie w Strykowie powstaje nowa polska siedziba Dachser.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, realizuje dostawy na terenie całej Europy dla Puky - niemieckiego producenta pojazdów dla dzieci. Dzięki współpracy trwającej już od 10 lat firma się rozwija, z sukcesem zdobywając kolejne europejskie rynki.

Porta logo

Ruszyła kampania marki Porta Drzwi w ramach konkursu „O!Twórz Mieszkanie”, w którym do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 60tys. zł. Działania promujące akcję prowadzone są w telewizji, prasie, Internecie, w social media marki, a także na kanałach influencerów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 29 marca 2019 roku.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, tylko w ostatnich miesiącach uruchomił siedem dodatkowych połączeń drobnicowych z Poznania do Niemiec. Są to bezpośrednie linie do Frankfurtu nad Menem i innych lokalizacji w Hesji: Erlensee, Kassel i Homberga, a także do Bad Salzuflen w Nadrenii Północnej-Westfalii oraz na północ kraju - do Stavenhagen i do Hamburga. Dzięki temu poznański oddział Dachser dysponuje obecnie 22 stałymi liniami do naszego zachodniego sąsiada.

Dachser logo

 

Dachser, globalny operator logistyczny, uruchomił bezpośrednie połączenie z podłódzkiego Strykowa do Holandii. Dzięki temu przesyłki drobnicowe nadawane przez polskich eksporterów są dostarczane w ciągu dwóch dni do dowolnego miejsca na terenie Królestwa Niderlandów. Żółto-niebieskie ciężarówki z logo Dachser wyjeżdżają w tę trasę we wszystkie dni robocze.

Ekstraklasa logo

Ekstraklasa SA podpisała umowy ze stacjami Canal+ i TVP w zakresie krajowych transmisji telewizyjnych rozgrywek w sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021. Dzięki nowej, innowacyjnej konstrukcji pakietów mediowych wszystkie 296 meczów w roku będzie transmitowanych na platformie nc+, a jednocześnie TVP pokaże w telewizji otwartej aż 37 meczów – po jednym spotkaniu rozgrywanym w sobotę lub niedzielę w każdej kolejce. Będzie to 12 meczów pierwszego, 12 drugiego i 13 meczów trzeciego wyboru. Gwarantowana wartość kontraktów z nadawcami, obejmująca licencje i koszty produkcji sygnału telewizyjnego, ma osiągnąć rekordowy poziom blisko 250 mln zł na sezon. Tym samym Ekstraklasa z 11. miejsca wskoczy na 8. pozycję w Europie pod względem wartości praw mediowych. Ligowa spółka zamierza jeszcze sprzedać pozostałe pakiety mediowe na te sezony.

Porta logo

Porta Drzwi, marka należąca do największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej – Porta KMI Poland, otrzymała międzynarodowy tytuł Superbrand, przyznawany najsilniejszym markom w Polsce. Tym wyróżnieniem Porta Drzwi została uhonorowana już kolejny rok z rzędu.