Sphinx logo

Kolejna restauracja Sphinx uruchomiona w Warszawie. Nowy lokal powstał przy ul. Puławskiej 543. Restauracja działa w modelu operatorskim i jest szesnastym punktem tej sieci w stolicy.

Sphinx logo

Kolejna restauracja Sphinx uruchomiona w Warszawie. Nowy lokal powstał przy ul. Puławskiej 543. Restauracja działa w modelu operatorskim i jest szesnastym punktem tej sieci w stolicy.

Sfinks logo

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, zdecydowała o przyjęciu oferty Grupy Żywiec i podpisaniu umów dotyczących zakupu sieci franczyzowej Piwiarnia Warki, liczącej 67 lokali oraz współpracy z Grupą Żywiec. Wartość transakcji to 12 mln zł, które Sfinks ma zapłacić w ciągu 6 lat.

Dachser logo

Trzydzieści krajów docelowych, niezwykłe produkty takie jak 12-tonowe krosna tkackie i części zamienne do nich oraz jeden punkt kontaktowy koordynujący cały proces – tak wygląda łańcuch dostaw Lindauer DORNIER GmbH i Dachser.

GlobalEXPO logo

GlobalExpo, spółka realizująca część targowo-konferencyjną w ramach inwestycji rewitalizacji dawnej hali FSO na warszawskim Żeraniu, powierzyła obsługę relacji z mediami wokół budowanego centrum targowo-wystawienniczego agencji PR - Practum Consulting. Na działce przy ul. Modlińskiej 4 i 6B powstanie nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks o powierzchni użytkowej 60 tys. mkw., który ma zachować przemysłowy charakter miejsca. W nowym obiekcie mieścić się będzie centrum targowo-konferencyjne, całoroczna stała część wystawiennicza z ofertą budowlano-dekoracyjną, a także hotel klasy biznesowej, powierzchnie biurowe oraz ponad 1400 miejsc parkingowych. Oddanie do użytku całości inwestycji planowane jest w 2018 r.

Dachser logo

Ponad 20 tysięcy – tyle przesyłek w Polsce przewiózł w 2016 r. operator logistyczny Dachser dla tesa tape Sp. z o.o., jednego z wiodących producentów technicznych taśm klejących i systemowych rozwiązań samoprzylepnych. Obsługa logistyczna klienta takiego jak tesa tape Sp. z o.o. to złożony projekt ze względu na szeroki asortyment produktów, różnorodność odbiorców, specyficzne wymogi części z nich, a także rozbudowane raportowanie.

KRGiC logo

Prowadzenie handlu w niedziele w godzinach popołudniowych przez co najmniej jedną zmianę, czyli 8 godzin – to rozwiązanie, które zdecydowanie wspiera branża gastronomiczna, rozważając ograniczenie czasu pracy placówek handlowych w ten dzień.  Według Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu umożliwi ono rodzinom zaspokojenie wspólnych potrzeb socjalnych poza domem przy jednoczesnej możliwości wykorzystania wolnego poranka dla odpoczynku i zaspokojenia potrzeb duchowych.

Global Expo logo

Rozpoczęły się prace budowlane na terenie dawnej Fabryki Samochodów Osobowych w  Warszawie. Na działce przy ul. Modlińskiej 4 i 6B powstanie nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks o powierzchni użytkowej 60 tys. mkw., w skład którego wejdzie centrum targowo-konferencyjne, całoroczna stała część wystawiennicza z ofertą budowlano-dekoracyjną, a także hotel klasy biznesowej, powierzchnie biurowe oraz ponad 1400 miejsc parkingowych. Nowa inwestycja to pierwszy projekt rewitalizacyjny części pofabrycznych terenów FSO na Żeraniu. Oddanie do użytku całości obiektu planowane jest w 2018 r.

Dachser logo

Dachser, jeden z największych globalnych operatorów logistycznych, konsekwentnie umacnia swoją pozycję w Stanach Zjednoczonych oraz pozostałych krajach Ameryki Północnej i Południowej. Przedsiębiorstwo rozwija także usługi związane z importem i eksportem do tego regionu z różnych części świata, w tym z Polski. 

jedynka logo

Kolejny rok z rzędu marka Jedynka otrzymała tytuł Created in Poland Superbrands 2016/2017 w kategorii „Remont i wykończenie domu - farby i lakiery”. Wyróżnienie to potwierdza, że jest ona jedną z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich marek w tej kategorii produktowej.

Beckers logo

Prawie co trzeci Polak (32%) nigdy nie robił remontu ani nie zmieniał wystroju w mieszkaniu – wynika z badania Kantar TNS na rzecz marki farb Beckers. Blisko 1/5 respondentów (19%) przeprowadziła takie prace w okresie ostatnich dwóch lat, a co szósta (16%) osoba planuje wykonać je w przeciągu najbliższego roku w sypialni, kuchni, łazience bądź salonie. W jakich sytuacjach decydujemy się na remonty? Co ósmy (13%) Polak uważa, że tego typu prace przeprowadza się przy okazji ważnych momentów bądź zmian w życiu.

sfinks polska logo

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, rozmawia z Grupą Żywiec w sprawie przejęcia 67 Piwiarni Warki i współpracy w ramach rozwoju tego konceptu. Spółka otrzymała ofertę na podpisanie umów, na mocy których Sfinks ma możliwość za 12 mln zł netto stać się właścicielem sieci franczyzowej Piwiarnia Warki, a Grupa Żywiec pozostać wyłącznym partnerem piwnym zrzeszonych w niej lokali. Sfinks ma 30 dni na decyzję.