Beckers Marką Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017
![Beckers logo](/images/clients/beckers.png)
Marka farb Beckers została uhonorowana tytułem Premium Brand 2017. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ocen konsumentów firmom bądź markom, które cieszą się wysoką wiarygodnością i bardzo dobrą reputacją na rynku. Beckers uzyskał je już po raz trzeci.
Dorota Szelągowska w HGTV odmieni wnętrza z Tikkurila
![Tikkurila logo](/images/clients/tikkurila.png)
Efektowna przemiana wnętrza nie zawsze wymaga remontu! Można się o tym przekonać, oglądając nowy program „Metamorfozy Doroty Szelągowskiej” w HGTV. Co tydzień popularna dekoratorka prezentuje dwa różne pomysły na zmianę wystroju wybranego domowego pomieszczenia. Premierowe odcinki programu emitowane są w każdą niedzielę o godzinie 17:00 na kanale HGTV Home & Garden.
Azkar staje się Dachser
![Dachser logo](/images/clients/dachser.png)
W ciągu zaledwie czterech lat Dachser zintegrował iberyjską spółkę zależną Azkar Group ze swoją europejską siecią drogową. Należące do niemieckiego operatora krajowe spółki transportowe z tej części kontynentu będą w przyszłości działały jako Dachser Hiszpania i Portugalia. Informację tę ogłosili zarządzający Dachser: CEO Bernhard Simon, COO Road Logistics Michael Schilling oraz Juan Antonio Quintana, Managing Director European Logistics Iberia podczas targów transport logistic w Monachium.
Nowe bliskowschodnie smaki w restauracjach Sphinx
![Sphinx logo](/images/clients/sphinx.png)
Wiosna w restauracjach Sphinx smakuje jak "Mięta, Sumak i Kolendra". Na nową sezonową ofertę tej sieci składa się sześć dań opartych na autorskich przepisach ekspertki kuchni libańskiej, Samar Khanafer. Można wśród nich znaleźć dania takie jak libańskie chlebki z wołowiną, miruna z pesto pietruszkowym oraz szaszłyki z kurczaka w za’atarze. Dzięki dodaniu orientalnych przypraw nową odsłonę zyskały także chłodnik, shoarma oraz stek wołowy. Oferta jest dostępna do 10 lipca 2017 r. w wybranych restauracjach Sphinx.
Sfinks negocjuje przejęcie portalu
![Sfinks Polska logo](/images/clients/sfinks.png)
Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, negocjuje zakup 100% udziałów spółki prowadzącej portal internetowy niezwiązany z branżą gastronomiczną, z którego usług korzysta ponad 1,5 mln klientów w Polsce. Sfinks upatruje korzyści wynikających z synergii, jakie może osiągnąć w związku z realizacją strategii rozwoju na lata 2017-2022 w zakresie usługi delivery oraz możliwości zaoferowania klientom dodatkowych atrakcyjnych usług.
Tikkurila w nowym programie HGTV „Postaw na kolor”
![Tikkurila logo](/images/clients/tikkurila.png)
Jak w prosty sposób ożywić nudne domowe pomieszczenia? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy najnowszy program wnętrzarski „Postaw na kolor” nadawany na antenie HGTV Home & Garden. Korzystając z farb marki Tikkurila projektant wnętrz i artysta rzeźbiarz Sławomir Klimek będzie pokazywał w nim, jak poprzez dobór i łączenie kolorów dokonać widowiskowej metamorfozy w mieszkaniu. Premierowy odcinek programu z udziałem Tikkurila wyemitowany zostanie w czwartek, 11 maja, o godz. 22.00 na kanale HGTV.
Rzeczywisty i wirtualny Dachser na targach transport logistic
![Dachser logo](/images/clients/dachser.png)
Motywem przewodnim obecności Dachser na transport logistic - wiodących targach branżowych, odbywających się w dniach 9-12 maja br. - będą kompetencje w obszarze e-commerce i cyfryzacji. Dostawca usług logistycznych zaprasza specjalistów z branży do odwiedzenia jego stoiska w hali B6, stoisko nr 101/202 na terenie targów w Monachium.
Dachser nabył większościowy pakiet swojego irlandzkiego partnera, Johnston Logistics
![Dachser logo](/images/clients/dachser.png)
Dachser stał się większościowym udziałowcem partnerskiej firmy z Irlandii - Johnston Logistics Ltd. Transakcja pozwala operatorowi rozszerzyć i umocnić swoją sieć logistyczną w Europie Północno-Zachodniej.
Warsztaty z Tikkurila po raz pierwszy na UMK w Toruniu
![Tikkurila logo](/images/clients/tikkurila.png)
Do grona uczelni współpracujących z marką Tikkurila dołączył Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Studenci kierunku Architektury Wnętrz na Wydziale Sztuk Pięknych wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez ekspertów Tikkurila. Zajęcia będą doskonałą okazją do praktycznego poznania farb i ich zastosowania na wybranych powierzchniach. Na podobnych zasadach Tikkurila od kilku lat współpracuje już z ASP w Krakowie i Warszawie.
Kampania reklamowa Jedynki wokół testerów koloru
![Jedynka logo](/images/clients/jedynka.png)
Marka farb Jedynka rozpoczyna kampanię reklamową w związku z wprowadzeniem do sprzedaży testerów koloru Jedynka Impregnat do Drewna z Woskiem. Spoty emitowane będą w ogólnopolskich stacjach radiowych, m.in. na antenie RMF FM i Radia ZET. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media. Kampania planowana jest na cały okres wiosenny.
Historia pewnej maszyny
![Dachser logo](/images/clients/dachser.png)
Polska wymiana gospodarcza skoncentrowana jest głównie na Unii Europejskiej. Według GUS stanowi ona ponad 70%. Mało kto pamięta już o tym, jak skomplikowane potrafią być procedury celne. Boleśnie o tym fakcie przekonała się jedna z małopolskich firm, choć nie do końca ze swojej winy. Skutkiem błędów popełnionych przez jej kontrahenta przy zlecaniu zagranicznej wysyłki było obciążenie opłatami celno-podatkowymi, które nie powinno mieć miejsca. Ta historia mogłaby zakończyć się inaczej, gdyby od początku w całą procedurę przesyłki wraz z formalnościami został włączony ekspert, np. taki jak Dachser, globalny operator logistyczny, dysponujący własną agencją celną. Dzięki swojej wiedzy i usługom byłby w stanie sprawnie przeprowadzić klienta przez meandry przepisów celnych. Jak dokładnie wyglądała ta historia?
Dachser rozwija się i inwestuje w przyszłość
![Dachser logo](/images/clients/dachser.png)
W 2016 r. międzynarodowy operator logistyczny Dachser osiągnął skonsolidowane przychody na poziomie około 5,71 mld EUR – o 1,7% wyższe niż rok wcześniej. Zarówno liczba, jak i tonaż obsłużonych przesyłek zwiększyły się o 2,4% - do 80 mln sztuk i 38,2 mln ton. Wzrost ten był napędzany przez europejski transport drogowy oraz logistykę żywności.