Beckers logo

Marka farb Beckers została uhonorowana tytułem Premium Brand 2017. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ocen konsumentów firmom bądź markom, które cieszą się wysoką wiarygodnością i bardzo dobrą reputacją na rynku. Beckers uzyskał je już po raz trzeci. 

Tikkurila logo

Efektowna przemiana wnętrza nie zawsze wymaga remontu! Można się o tym przekonać, oglądając nowy program „Metamorfozy Doroty Szelągowskiej” w HGTV. Co tydzień popularna dekoratorka prezentuje dwa różne pomysły na zmianę wystroju wybranego domowego pomieszczenia. Premierowe odcinki programu emitowane są w każdą niedzielę o godzinie 17:00 na kanale HGTV Home & Garden.

Dachser logo

W ciągu zaledwie czterech lat Dachser zintegrował iberyjską spółkę zależną Azkar Group ze swoją europejską siecią drogową. Należące do niemieckiego operatora krajowe spółki transportowe z tej części kontynentu będą w przyszłości działały jako Dachser Hiszpania i Portugalia. Informację tę ogłosili zarządzający Dachser: CEO Bernhard Simon, COO Road Logistics Michael Schilling oraz Juan Antonio Quintana, Managing Director European Logistics Iberia podczas targów transport logistic w Monachium.

Sphinx logo

Wiosna w restauracjach Sphinx smakuje jak "Mięta, Sumak i Kolendra". Na nową sezonową ofertę tej sieci składa się sześć dań opartych na autorskich przepisach ekspertki kuchni libańskiej, Samar Khanafer. Można wśród nich znaleźć dania takie jak libańskie chlebki z wołowiną, miruna z pesto pietruszkowym oraz szaszłyki z kurczaka w za’atarze. Dzięki dodaniu orientalnych przypraw nową odsłonę zyskały także chłodnik, shoarma oraz stek wołowy. Oferta jest dostępna do 10 lipca 2017 r. w wybranych restauracjach Sphinx.

Sfinks Polska logo

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, negocjuje zakup 100% udziałów spółki prowadzącej portal internetowy niezwiązany z branżą gastronomiczną, z którego usług korzysta ponad 1,5 mln klientów w Polsce. Sfinks upatruje korzyści wynikających z synergii, jakie może osiągnąć w związku z realizacją strategii rozwoju na lata 2017-2022 w zakresie usługi delivery oraz możliwości zaoferowania klientom dodatkowych atrakcyjnych usług.

Tikkurila logo

Jak w prosty sposób ożywić nudne domowe pomieszczenia? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy najnowszy program wnętrzarski „Postaw na kolor” nadawany na antenie HGTV Home & Garden. Korzystając z farb marki Tikkurila projektant wnętrz i artysta rzeźbiarz Sławomir Klimek będzie pokazywał w nim, jak poprzez dobór i łączenie kolorów dokonać widowiskowej metamorfozy w mieszkaniu. Premierowy odcinek programu z udziałem Tikkurila wyemitowany zostanie w czwartek, 11 maja, o godz. 22.00 na kanale HGTV.

Dachser logo

Motywem przewodnim obecności Dachser na transport logistic - wiodących targach branżowych, odbywających się w dniach 9-12 maja br. - będą kompetencje w obszarze e-commerce i cyfryzacji. Dostawca usług logistycznych zaprasza specjalistów z branży do odwiedzenia jego stoiska w hali B6, stoisko nr 101/202 na terenie targów w Monachium.

Dachser logo

Dachser stał się większościowym udziałowcem partnerskiej firmy z Irlandii - Johnston Logistics Ltd. Transakcja pozwala operatorowi rozszerzyć i umocnić swoją sieć logistyczną w Europie Północno-Zachodniej.

Tikkurila logo

Do grona uczelni współpracujących z marką Tikkurila dołączył Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Studenci kierunku Architektury Wnętrz na Wydziale Sztuk Pięknych wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez ekspertów Tikkurila. Zajęcia będą doskonałą okazją do praktycznego poznania farb i ich zastosowania na wybranych powierzchniach. Na podobnych zasadach Tikkurila od kilku lat współpracuje już z ASP w Krakowie i Warszawie.

Jedynka logo

Marka farb Jedynka rozpoczyna kampanię reklamową w związku z wprowadzeniem do sprzedaży testerów koloru Jedynka Impregnat do Drewna z Woskiem. Spoty emitowane będą w ogólnopolskich stacjach radiowych, m.in. na antenie RMF FM i Radia ZET. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media. Kampania planowana jest na cały okres wiosenny.  

Dachser logo

Polska wymiana gospodarcza skoncentrowana jest głównie na Unii Europejskiej. Według GUS stanowi ona ponad 70%. Mało kto pamięta już o tym, jak skomplikowane potrafią być procedury celne. Boleśnie o tym fakcie przekonała się jedna z małopolskich firm, choć nie do końca ze swojej winy. Skutkiem błędów popełnionych przez jej kontrahenta przy zlecaniu zagranicznej wysyłki było obciążenie opłatami celno-podatkowymi, które nie powinno mieć miejsca. Ta historia mogłaby zakończyć się inaczej, gdyby od początku w całą procedurę przesyłki wraz z formalnościami został włączony ekspert, np. taki jak Dachser, globalny operator logistyczny, dysponujący własną agencją celną. Dzięki swojej wiedzy i usługom byłby w stanie sprawnie przeprowadzić klienta przez meandry przepisów celnych. Jak dokładnie wyglądała ta historia?

Dachser logo

W 2016 r. międzynarodowy operator logistyczny Dachser osiągnął skonsolidowane przychody na poziomie około 5,71 mld EUR – o 1,7% wyższe niż rok wcześniej. Zarówno liczba, jak i tonaż obsłużonych przesyłek zwiększyły się o 2,4% - do 80 mln sztuk i 38,2 mln ton. Wzrost ten był napędzany przez europejski transport drogowy oraz logistykę żywności.