Komisja Odwoławcza PZPN uwzględniła odwołanie Widzewa od decyzji Komisji ds. Licencji Klubów Ekstraklasy i przyznała klubowi z al. Piłsudskiego licencję na grę w T-Mobile Ekstraklasie w sezonie 2012/2013. Nie ma więc już żadnych przeciwwskazań, aby w nowych rozgrywkach łódzki zespół występował w najwyższej klasie rozgrywkowej.

RTS Widzew Łódź S.A. cofnął zgodę na prezentację opraw w czasie meczów piłki nożnej na obiekcie sportowym przy Al. Piłsudskiego 138.

Decyzja została podjęta w związku z kolejnym niedotrzymaniem ustaleń przez kibiców przygotowujących oprawy meczowe. Przed rundą wiosenną sezonu 2011/2012 roku grupa organizująca oprawy zobowiązała się m.in. do: nieużywania środków pirotechnicznych oraz wywieszania flag i transparentów tylko autoryzowanych przez PZPN i odpowiednie organy Widzewa. Osoby te jednocześnie złożyły pisma o zawieszenie ich indywidualnych zakazów stadionowych. Widzew przychylił się wówczas do wniosków i zawiesił zakazy.

Sieć restauracji Chłopskie Jadło, zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadza nowe logo, modernizuje wystrój lokali, zmienia kartę dań i stronę internetową. Motywem przewodnim odświeżonych restauracji jest kurka oraz zaaranżowane w nowoczesny sposób elementy folklorystyczne. W nowym menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej serwowane w lżejszym wydaniu.  Nowa karta dań  od 24 maja br. obowiązuje we wszystkich restauracjach należących do sieci. Pełna zmiana wizualizacji zakończy się w czerwcu.

RTS Widzew Łódź podpisał umowę sponsorską z firmą Eris Partner KAROPOL Łódź, dystrybutorem kosmetyków marki Dr Irena Eris. W ramach współpracy nowy sponsor klubu będzie dostarczać specjalistyczne produkty wykorzystywane w celach medycznych m.in. w pracy klubowych masażystów.

RTS Widzew Łódź po raz kolejny zorganizował specjalny konkurs dla swoich fanów, w którym do wygrania są bony o wartości nawet do 150 PLN. Zwycięzcy będą je mogli wymienić na oryginalne klubowe artykuły  podczas najbliższego widzewskiego kiermaszu, który odbędzie się już 3 czerwca.

Producenci napojów spirytusowych wycofują się ze stosowania na etykietach nazwy „Polska Wódka”. Jest to najbardziej znane krajowe oznaczenie geograficzne, z którego w 2009 r. korzystało 22 producentów, a obecnie umieszcza je zaledwie 15 firm. Co więcej, według najnowszych dostępnych danych, o ponad jedną trzecią spadła w ostatnich latach produkcja alkoholi mocnych z oznaczeniem „Polska Wódka” na etykietach – z 74,8 milionów litrów do zaledwie 46,4 milionów litrów. Jednym z powodów rezygnacji z oznaczenia jest rządowy projekt zmian w ustawie o napojach spirytusowych, a w nim nowa definicja Polskiej Wódki, ograniczająca listę surowców do produkcji naszego narodowego trunku. Co najważniejsze, jedynie 3 przedsiębiorstwa zgadzają się na proponowane zmiany, czyli usunięcie kukurydzy z listy dopuszczalnych surowców. Nieuwzględnienie stanowiska branży będzie skutkowało ograniczeniem ekonomicznej wartości najważniejszego polskiego oznaczenia geograficznego.

RTS Widzew Łódź podpisał nową umowę z łódzką firmą „marczak” - producentem wysokiej jakości dzianiny.  Na mocy kontraktu partner zwiększy zaangażowanie finansowe w klub. W zamian od nowego sezonu „marczak” będzie promowany na bandach LED zainstalowanych wokół stadionu Widzewa. Co więcej będzie też korzystać z pakietów hospitality klubu, które zapewniają najlepsze miejsca na trybunach do oglądania meczów na żywo.

Sieć restauracji WOOK - oferująca dania kuchni azjatyckiej, zarządzana przez Sfinks Polska - uruchomiła nową stronę internetową. Dzięki wprowadzonym unowocześnieniom i zmianom wizualnym ulepszona została funkcjonalność strony www.wook.pl. Nowa witryna umożliwia internautom intuicyjną obsługę, a także ułatwia wybór potraw i lokali oraz poznanie aktualnych promocji obowiązujących w restauracjach.

Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska po raz pierwszy będzie gospodarzem XIX Międzynarodowych Targów „Stacja Paliw" 2012. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najnowsze trendy, produkty oraz rozwiązania techniczne i technologiczne dotyczące stacji paliw, infrastruktury przystacyjnej czy środków transportu. Targom towarzyszyć będą liczne konferencje, szkolenia oraz panele dyskusyjne poświęcone zagadnieniom związanym z sektorem paliwowym. Wydarzenie organizowane przez Polską Izbę Paliw Płynnych odbędzie się w dniach 23-25 maja w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Grupa Kapitałowa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w I kwartale 2012 r. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 41,01 mln zł, co oznacza poziom zbliżony do I kwartału ubiegłego roku kiedy zanotowano 41,02 mln zł obrotów. Pierwsze trzy miesiące 2012 r. to także dalsza poprawa rentowności sieci restauracji. W tym okresie zysk brutto na sprzedaży wzrósł o ponad 60%, tj. do 3,7 mln zł w stosunku do 2,3 mln zł wypracowanych w analogicznym okresie 2011 r.

W sieciach Sphinx i WOOK rusza akcja promocyjna z apple beer drink, czyli piwnym napojem jabłkowym Carlsberga – Somersby. Od 12 maja klienci tych restauracji, którzy zamówią z menu danie główne np. shoarmę, stek, czy kaczkę otrzymają w gratisie butelkę Somersby 0,4 l. Promocja będzie prowadzona we wszystkich lokalach Sphinx oraz WOOK i potrwa do wyczerpania zapasów.

W sezonie 2011/2012 RTS Widzew Łódź powiększył liczbę partnerów biznesowych. Do grona partnerów klubu dołączyło aż kilkanaście nowych firm. W ramach współpracy z Widzewem najczęściej reklamowały się one na bandach LED zainstalowanych wokół boiska, w strefach VIP  oraz na stronie internetowej klubu. Ponadto, sponsorzy Widzewa chętnie korzystali też z pakietów Hospitality, które zapewniają najwyższy komfort oglądania widowisk sportowych na stadionie przy al. Piłsudskiego 138 w Łodzi.