Do grona partnerów biznesowych Widzewa dołączyła firma Budimark, działająca w branży budowlanej. W ramach współpracy nawiązanej z klubem nowy partner będzie się reklamować na bandach LED zainstalowanych wokół stadionu przy al. Piłsudskiego w Łodzi. Dodatkowo Budimark będzie korzystać z pakietów Super VIP klubu, który w komfortowych warunkach pozwala oglądać sportowe widowiska z trybun stadionu i cieszyć  się piłkarskimi emocjami na żywo. Nowy partner Widzewa zajmuje się m.in. budową domów i pawilonów, ocieplaniem budynków oraz innymi pracami związanymi z budownictwem.

W Szwecji, Norwegii i Finlandii, gdzie istnieje monopol na handel napojami alkoholowymi, problem z nadużywaniem alkoholu jest znacznie większy niż w Polsce i wielu krajach europejskich. Polacy zresztą nadużywają alkoholu o wiele rzadziej niż Czesi, Duńczycy, Niemcy czy Brytyjczycy – wynika ze statystyk WHO. W Polsce przyznało się do tego 19,3% mężczyzn i 2,4% kobiet, co daje nam 6 miejsce od końca na 20 porównywanych krajów. Tymczasem w 2012 r. Komisja Europejska ma przygotować projekt unijnej strategii alkoholowej do 2020 r., która wpłynie na przyszłość polskiego rynku alkoholi szacowanego na 38 mld zł, dającego 10,2 mld zł wpływów akcyzowych, 7,1 mld zł wpływów VAT oraz zapewniającego ponad 250 tysięcy miejsc pracy. Wśród propozycji forsowanych przez kraje skandynawskie są narzędzia mające na celu ograniczenia legalnej sprzedaży, które jak widać na ich przykładzie, nie przekładają się na pozytywne postawy społeczne. Dlatego też ważne jest wypracowanie zrównoważonego stanowiska Polski wobec europejskiej strategii alkoholowej pomiędzy różnymi resortami rządowymi, a także  producentami alkoholu.

Myśliwi i miłośnicy łowiectwa spotkają się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska na IX Międzynarodowych Targach Łowiectwa, Strzelectwa i Rekreacji Hubertus Expo. Podczas wydarzenia prezentowana będzie m.in. broń myśliwska, bogaty wybór akcesoriów łowieckich, a także sprzęt sportowy i rekreacyjny. Dodatkowo targom towarzyszyć będą pokazy związane z myślistwem w tym sokolnictwa, tresury psów, czy wabienia jeleni. Organizatorem Targów Hubertus Expo jest Polski Związek Łowiecki. Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-29 kwietnia w Warszawie w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c.

Rusza konkurs RTS Widzew Łódź i Emporio Armani 7 w serwisie Facebook, w którym do wygrania są cenne nagrody. Powalczą o nie między innymi fani Widzewa na Facebooku, którzy polubią również oficjalny profil sklepu Emporio Armani 7. Do zdobycia są wygodne koszulki i bluzy z najnowszej kolekcji sportowej znanego włoskiego projektanta, napoje energetyczne Widzewa,  a także bon o wartości 1000 zł na zakupy w salonie firmowym Emporio Armani 7 w łódzkiej Manufakturze.

Przed zbliżającym się długim weekendem majowym, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”. Poprzez emisję spotów reklamowych w telewizji, kinach, jak również dystrybucję plakatów i ulotek kampania będzie przestrzegać kierowców przed prowadzeniem po alkoholu i apelować o zachowanie trzeźwości na drogach. Kampania obejmie działania ATL, BTL i PR. Za jej kreację odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi Practum Consulting. Kampania, organizowana już od czterech lat, realizowana jest w ramach rządowego programu „Razem bezpieczniej”.

Sfinks Polska – spółka zarządzająca restauracjami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – podpisała umowę o współpracy ze Stock Polska w zakresie zaopatrywania sieci w alkohole mocne. Dodatkowo Stock przygotował dla restauracji Sphinx i WOOK specjalną ofertę drinków, zebraną w karty stanowiące załącznik do menu głównego. Umowa została zawarta na rok.

W Polsce notuje się mniejsze spożycie alkoholu niż w wielu europejskich państwach – wynika z najnowszych danych WHO. W rankingu wyprzedza nas kilkanaście krajów, w tym Niemcy, Hiszpania, Francja, Czechy i Wielka Brytania. Polska z konsumpcją na poziomie 10,6 l 100% alkoholu na mieszkańca powyżej 15 roku życia plasuje się poniżej unijnej średniej wynoszącej 10,85 l 100%. Co więcej, najnowsze statystyki świadczą o postępującym spadku sprzedaży mocnych trunków. Znakomitą większość alkoholu wypijamy w napojach niskoprocentowych. Według wstępnych danych, przeciętny Polak (15+) w 2011 r. wypił 3,7 l napojów spirytusowych oraz 6,1 l piwa i 0,4 l wina gronowego w przeliczeniu na 100% alkohol.

Ponad 100 wystawców z Polski i zagranicy zaprezentuje ofertę produktów lokalnych i ekologicznych podczas pierwszych Targów Produktów Regionalnych „Regionalia”. Wśród licznych propozycji będzie można znaleźć szeroki wybór żywności ekologicznej i organicznej, produkty tradycyjne, wyroby rzemieślnicze, stroje i akcesoria związane z modą inspirowaną folklorem, a także kosmetyki naturalne. Podczas wydarzenia nie zabraknie degustacji regionalnych produktów, pokazów kulinarnych i związanych z modą. Targi Regionalia 2012 odbędą się w dniach 20-22 kwietnia w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Sieć restauracji Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową. Spot emitowany w 41 kanałach będzie promował markę Sphinx i zachęcał do spróbowania shoarmy, kultowego dania restauracji. Organizowana przez Sphinx przy współpracy z Pepsi kampania potrwa od 13 do 29 kwietnia.

Reklamy na elektronicznych bandach, które staną wokół widzewskiego boiska na meczu z Legią Warszawa po raz kolejny cieszyły się dużym wzięciem. Już teraz czas reklamowy na bandach został w całości zarezerwowany przez firmy zainteresowane promocją, choć do spotkania z legionistami pozostało jeszcze kilka dni.

Do 53,5 mln l alkoholu zwiększył się polski eksport napojów spirytusowych w 2011 r. Oznacza to wzrost o 6% w porównaniu z 2010 r., kiedy to polscy producenci sprzedali za granicę 50,3 mln l. Wódka, stanowiąca trzy czwarte polskiego eksportu alkoholi mocnych, również zanotowała wzrost na tym polu - o 7%. W 2011 r. z Polski wyjechało na sprzedaż 40,3 mln l wódki, podczas gdy rok wcześniej było to 37,5 mln l.

Sieć restauracji Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, wprowadza promocję „Wiosna smaków”. W ramach tej oferty w menu znalazły się dwa nowe zestawy - sandacz z sosem holenderskim i stek ze schabu z rosti - które wraz z napojem kosztują 29,90 zł. Promocja obowiązuje w całej sieci Sphinx do końca kwietnia.