Spersonalizowane koszulki meczowe z oryginalnym logo Widzewa czekają na kibiców w konkursie organizowanym na oficjalnej stronie klubu na Facebooku. Za każdym razem gdy liczba fanów widzewskiego profilu w tym serwisie przekroczy kolejne 10 tysięcy, na tzw. tablicy pojawi się pytanie konkursowe. Kibic, który jako pierwszy udzieli poprawnej odpowiedzi będzie się mógł cieszyć koszulką znakowaną herbem Widzewa z nadrukowanym własnym nazwiskiem. Oficjalny fanpage klubu dostępny jest pod adresem www.facebook.com/Widzew.

RTS Widzew Łódź nawiązał współpracę z kolejną firmą, która będzie odpowiadać za pozyskiwanie na rzecz klubu reklamodawców. Za pośrednictwem nowego partnera, jakim została firma Active V Media, Widzew oferuje możliwość zaprezentowania marek i produktów na stadionie, w siedzibie klubu i z wykorzystaniem wizerunku drużyny. Podobny rodzaj współpracy łódzki klub zaledwie przed kilkoma tygodniami rozpoczął z domem mediowym mconnection.

Najzdolniejsi młodzi zawodnicy Akademii Futbolu Widzewa otrzymają profesjonalne buty piłkarskie ufundowane przez partnera biznesowego RTS Widzew Łódź - firmę Fielmann, zarządzającą największą w Europie siecią salonów optycznych.

RTS Widzew Łódź SA otrzyma dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na dwa kolejne projekty – na promocję Widzewa Łódź jako marki regionalnej oraz na wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań w obszarze zarządzania działalnością sportową. Łącznie klub uzyska z UE ponad 1 mln zł. Środki zostały przyznane przez łódzki Urząd Marszałkowski. Wcześniej klub otrzymał dofinansowanie unijne na wdrożenia nowoczesnych technologii mobilnych i informatycznych.

RTS Widzew Łódź podpisał umowę z domem mediowym mconnection. Na mocy kontraktu mconnection będzie odpowiedzialny za poszukiwanie i pozyskiwanie reklamodawców dla łódzkiego klubu. Pozyskani partnerzy będą mogli korzystać ze skutecznych narzędzi komunikacji, które oferuje RTS Widzew Łódź.

Akcje A.pl Internet – spółki zarządzającej siecią e-delikatesów A.pl i e-sklepem Fresh24.pl – trafią jutro do obrotu na NewConnect. Ze sprzedaży 400 tys. akcji serii F spółka pozyskała w ramach oferty prywatnej 3 mln zł z przeznaczeniem na rozwój działalności i umocnienie pozycji rynkowej. Już na początku przyszłego roku spółka zamierza rozszerzyć dostępność oferty biurowej, chemii gospodarczej i wybranych produktów spożywczych na całą Polskę. Dodatkowo, pełna oferta spożywcza ma być stopniowo wprowadzana w kolejnych miastach Polski.

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, 14 grudnia rozpoczęła działania promocyjne wokół nowego menu. Kampania obejmuje materiały BTL, w tym roll-upy, podkładki na stoły i wkładki do menu, a także promocję na www.sphinx.pl i Facebooku oraz działania PR. Dodatkowo kampanię wspiera nowa odsłona Sphinx Menu – karty dań wzbogaconej o sekcję artykułów lifestylowych i porad kulinarnych, przeznaczonej do zabrania ze sobą. Nowe Sphinx Menu otwiera wywiad z Jarosławem Bieniukiem, znanym piłkarzem ekstraklasy i reprezentantem Polski, a prywatnie mężem aktorki Anny Przybylskiej.

W roku 2011 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska odbyło się ponad 320 różnego rodzaju wydarzeń, co stanowi wzrost o 45 procent względem poprzedniego roku. Od stycznie do grudnia bieżącego roku obiekt odwiedziło ponad 185 tys. osób. W warszawskim Centrum MT Polska zlokalizowanym przy ul. Marsa 56c zorganizowanych zostało 29 imprez targowych, 140 konferencji, kongresów, seminariów i szkoleń, a także ponad 150 eventów, wystaw, konkursów, koncertów i różnego rodzaju pokazów. Na 2012 rok już zaplanowano osiem nowych dużych imprez targowych.

RTS Widzew Łódź powołał klub biznesowy pod szyldem Widzew Business Club.  Ma on służyć wymianie kontaktów handlowych, dyskusji na temat bieżących wydarzeń rynkowych, a także wzajemnej promocji firm. Na członków klubu czekać będzie też specjalna oferta rabatowa na produkty i usługi znajdujące się w ofercie zrzeszonych w nim firm. W spotkaniu inaugurującym widzewski klub biznesowy w restauracji WOOK wzięło udział blisko 100 przedstawicieli biznesu, z tego dużą część stanowiły firmy współpracujące z Widzewem.

A.pl Internet – spółka zarządzająca siecią delikatesów internetowych A.pl i sklepem Fresh24.pl – 16 grudnia br. zadebiutuje na NewConnect. W ramach oferty spółka pozyskała 3 mln zł z emisji akcji serii F. Łącznie do obrotu zostanie wprowadzonych 3.973.600 akcji serii A, B, C, D, E i F o nominalnej wartości 397.360 zł. Środki z emisji mają zostać przeznaczone na rozwój sieci sklepów w kolejnych lokalizacjach i umocnienie pozycji A.pl na rynku e-grocery. Spółka zamierza rozwijać się na drodze organicznej, ale także poprzez konsolidację rynku. Już w październiku A.pl Internet zakupiła warszawski spożywczy sklep internetowy Fresh24.pl. W zamian spółka Fresh24.pl objęła 10,4% akcji A.pl Internet, z tego 256.666 akcji serii F w ramach prowadzonej przez spółkę oferty prywatnej.

Coraz więcej osób zamierza przygotować świąteczne potrawy używając produktów kupionych w internecie - wynika z ankiety przeprowadzonej przez A.pl Internet. Świąteczne zakupy spożywcze w sieci zadeklarowało prawie ¾ badanych. Spośród nich aż 76% będzie robić takie zakupy w tym roku po raz pierwszy, a 24% korzystało już z tej możliwości w poprzednich latach. Co trzeci respondent zamierza przez Internet kupić wszystkie lub większość produktów spożywczych na bożonarodzeniowy stół. Jest to możliwe, bo w e-delikatesach obok pełnego asortymentu produktów używanych w ciągu całego roku będzie też można kupić świeżego karpia, pierogi z kapustą i grzybami, makowce i wiele innych bożonarodzeniowych potraw. W ofercie internetowej nie zabraknie również bombek, ozdób świątecznych, a także choinek.

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży specjalne karty podarunkowe dla kibiców. Będzie można je wymienić na oryginalne produkty z logo Widzewa, w tym koszulki meczowe, bluzy, czapki i inne klubowe gadżety. Widzewskie bony upominkowe o nominałach 50, 100, 200 lub 500 zł można zakupić w oficjalnym sklepie klubu.