Sfinks Polska – właściciel sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otwiera pierwszą restaurację Sphinx w Lesznie. Działający na zasadzie franczyzy Sphinx znajduje się w Galerii Leszno przy al. Konstytucji 3 Maja. Jest to 14 lokal otwierany przez Sfinks Polska w tym roku.

Internet Poland Conference & Expo 2011, największa impreza w Polsce prezentująca firmy oraz tematykę z dziedziny marketingu interaktywnego, odbędzie się w dniach 8-9 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Przez dwa dni wystawcy prezentować będą kompleksowe usługi i najnowsze rozwiązania w dziedzinie marketingu interaktywnego. W trakcie wydarzenia odbędzie się prestiżowa konferencja internetowa Forum IAB 2011, którą uświetni obecność światowych autorytetów branżowych. Punktem kulminacyjnym będzie gala wręczenia nagród w konkursie Mixx-Awards 2011 na najlepsze kampanie reklamowe on-line.

Delikatesy internetowe A.pl powiększyły swój zasięg o dwa kolejne miasta. Obecnie zakupy spożywcze w sieci za pośrednictwem A.pl mogą robić także mieszkańcy Torunia oraz leżącej w pobliżu Olsztyna Ostródy. W efekcie mapa zasięgu wywodzących się z Warszawy e-delikatesów obejmuje w sumie dziesięć miast Polski.

Przeciwnikami Widzewa w najbliższych dwóch meczach rozgrywanych przy al. Piłsudskiego są Cracovia i Korona Kielce. Drużyna Widzewa liczy na wsparcie kibiców i głośny doping podczas tych spotkań. W związku z tym klub przygotował atrakcyjne zniżki na bilety. Kibice, którzy nabędą bilet na mecz Widzewa z Koroną Kielce, będą mogli kupić za połowę ceny wejściówkę na spotkanie z Cracovią zaplanowane na  29 października. Z kolei fani, którzy posiadają już bilet na mecz z krakowską drużyną, do 29 października będą mogli skorzystać z 50% rabatu przy zakupie wejściówki na spotkanie z Koroną Kielce. Na zniżce skorzystają również kibice, którzy obecnie posiadają karnety na mecze Widzewa. Przy ich przedłużaniu na kolejną rundę zapłacą kwotę pomniejszoną o połowę ceny biletu na mecz z Cracovią.

RTS Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży własny napój energetyczny - Widzew Energy Drink, którego nazwę wybrali w plebiscycie sami kibice. Kolorystyka opakowania nawiązuje do barw łódzkiego klubu, a na etykietce widnieje również herb Widzewa. Producentem napoju jest CD EXCELLENCE, firma zajmująca się produkcją napojów energetycznych i wyrobów medycznych. Widzew Energy Drink dostępny jest w 0.5 l butelkach. Sugerowana cena napoju to 2,99 zł.

Blisko 2,8 tys. osób odwiedziło III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, które w dniach 5 i 6 października odbyły się w Centrum MT Polska w Warszawie. Szeroką ofertę produktów i usług dla organizatorów eventów z agencji, firm oraz dla przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej zaprezentowało 116 wystawców. W programie targów znalazło się wiele interesujących konferencji i seminariów, a także warsztatów, w których w sumie wzięło udział kilkuset słuchaczy.

Wzrost liczby branżowych zwiedzających do 4033 zanotowały IV Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011. Oferty dla przedstawicieli sektora hotelarskiego w tym roku zaprezentowało również więcej wystawców – 120 firm, wydawnictw, stowarzyszeń i instytucji branżowych. Przez trzy dni targom towarzyszyły konferencje i szkolenia, które cieszyły się dużym zainteresowaniem, a udział w nich wzięło kilkuset słuchaczy. Targi WorldHotel 2011 odbyły się w dniach 5-7 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Patronat Honorowy nad wydarzeniem objął Waldemar Pawlak – Minister Gospodarki.

Nowe metody diagnostyki nawierzchni dróg za pomocą nowoczesnych narzędzi, jak ugięciomierz laserowy TSD i dynamiczny HWD, system radarowy 3DR czy system do pomiaru hałaśliwości nawierzchni CPX, zostaną zaprezentowane podczas seminarium organizowanego 15 listopada na Targach Infrastruktura 2011. Wiedzą w tym zakresie będą się dzielić krajowi i zagraniczni eksperci z renomowanych firm i instytucji ściśle związanych z tematyką drogownictwa. Organizatorem spotkania jest Instytut Badawczy Dróg i Mostów, lider nowoczesnych badań infrastruktury drogowej. IX Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej Infrastruktura 2011 odbędą się w dniach 15-17 listopada w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Spółka A.pl Internet - właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting. Practum będzie prowadzić relacje z mediami na rzecz A.pl oraz działania z zakresu PR korporacyjnego, m. in. ma obsługiwać przejęcia realizowane przez A.pl Internet, rozwój działalności w kolejnych lokalizacjach i planowany w tym roku debiut spółki na NewConnect.

A.pl Internet – właściciel delikatesów internetowych A.pl – oraz spółka Fresh24.pl zawarły umowę, w wyniku której skonsolidują siły sprzedażowe na warszawskim rynku. Zgodnie z umową A.pl Internet nabędzie m.in. domenę, prawa do znaku towarowego, bazę klientów oraz bazę towarową supermarketu Fresh24.pl. W zamian Fresh24.pl obejmie akcje A.pl Internet o wartości 3.097.500 zł, które będą reprezentowały 10% w kapitale zakładowym tej spółki. Wejście w życie umowy będzie oznaczać dla A.pl Internet znaczne umocnienie pozycji na warszawskim rynku. Spółka jeszcze w tym roku planuje debiut na New Connect.

Otaczające widzewskie boisko nowoczesne bandy video dostarczone ostatnio przez firmę ARTLED spotkały się z ogromnym zainteresowaniem reklamodawców. Na mecz Widzew – ŁKS rozgrywany w najbliższy poniedziałek, 17 października o godz. 18.30, cały czas reklamowy na bandach został sprzedany w dwa dni. Największym kontrahentem została firma Impall oferująca maszyny i urządzenia dla  firm odzieżowych.

Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą „Smak Jakości”. Program działa na zasadzie zbliżonej do badania „Tajemniczy klient”, z tą różnicą, że ankieterem „Smaku Jakości” może stać się każdy klient zarejestrowany w bazie danych Sfinksa i zaproszony przez spółkę do udziału w badaniu. Dzieląc się opiniami na temat jakości dań, zachowania personelu czy oferowanych promocji, goście restauracji jednocześnie przystępują do systemu lojalnościowego Sfinksa, bowiem przy przekazaniu ankiety spółka przyznaje klientom punkty, za które mogą odebrać atrakcyjne nagrody, m.in. bony upominkowe do restauracji czy SPA, konsole do gier i iPody czy lot balonem.