Aspekty prawne dotyczące organizacji eventów, praktyczne zastosowanie psychologii w pracy Event Managera oraz umiejętne radzenie sobie ze stresem podczas przygotowywania dużych wydarzeń to tylko część zagadnień, które zostaną omówione podczas konferencji „Event Manager – człowiek renesansu”, która odbędzie się 6 października podczas Targów Event 2011. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej. Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 odbędą się w dniach 5-6 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja.

Souhail Ben Radhia związał się z Widzewem Łódź nowym kontraktem. Zawodnik podpisał z klubem umowę, która obowiązywać będzie do 2014 roku. Obrońca z Tunezji trafił do drużyny z al. Piłsudskiego na początku 2010 roku z tunezyjskiego Étoile Sportive du Sahel.

RTS Widzew Łódź podpisał umowę z firmą ESS Audio, wyłącznym przedstawicielem koncernu Harman w Polsce. W ramach kontraktu na stadionie Widzewa zainstalowany został profesjonalny system nagłośnienia trybun składający się z najwyższej jakości produktów m.in. firm JBL, Crown, AKG czy Soundcraft. Ponadto nowym partnerem medialnym klubu zostało Radio Planeta FM, należące do grupy Eurozet.

Co Event Manager powinien wiedzieć, by łatwiej orientować się w potrzebach podwładnych i skuteczniej ich motywować? W jaki sposób identyfikować kompetencje i stopień motywacji pracowników? Jaki wpływ na proces zarządzania zespołem ma inteligencja emocjonalna? Będzie się można tego dowiedzieć podczas bezpłatnych warsztatów „Praktyczne zastosowanie menedżerskich technik motywacyjnych w pracy Event Managera”  przygotowanych przez Dom Szkoleniowy JS.  Warsztaty odbędą się pierwszego dnia III Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 - 5 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny pod warunkiem dokonania rejestracji na www.targievent.pl/rejestracja.

Rozpoczyna się kampania outdoorowa i telewizyjna pierwszych Targów China Expo Poland, które odbędą się w dniach 8-10 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Na ulicach Warszawy 16 sierpnia pojawiły się billbordy i autobusy reklamujące China Expo Poland, a w TVN CNBC od 23 sierpnia będzie można zobaczyć spoty reklamowe zachęcające polskich przedsiębiorców do odwiedzenia targów. Targi promowane są również w radiu, prasie oraz Internecie. Komunikację ze zwiedzającymi wspierają także mailingi oraz działania w mediach społecznościowych. Kampania obejmująca działania ATL, BTL i PR potrwa do 10 września, czyli do zakończenia targów China Expo Poland.

„Jak skutecznie promować produkty turystyczne polskich regionów w Internecie?” na to pytanie znajdą odpowiedź touroperatorzy i przedstawiciele biur podróży biorący udział w bezpłatnych, certyfikowanych warsztatach organizowanych 23 września - drugiego dnia XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011. Uczestnicy dowiedzą się m.in. co zrobić, aby zwiększyć zainteresowanie ofertą turystyczną w Internecie, jak dobrać właściwą szatę graficzną, a także jak stworzyć atrakcyjną propozycję wyjazdową i skłonić klientów do zakupu. Organizatorem warsztatów są MT Targi oraz Polska Organizacja Turystyczna (POT), a patronat honorowy nad nimi objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki. Targi TT Warsaw 2011 odbędą się w dniach 22-24 września w Centrum MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Jak bezpiecznie prowadzić biznes SPA & Wellness i zwiększyć jego opłacalność w czasach kryzysu? W jaki sposób inwestować w obiekty pod SPA,  by odnieść sukces? To tylko niektóre z zagadnień, które zostaną omówione podczas konferencji „SPA niejedno ma imię” organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie SPA & Wellness. Konferencja odbędzie się  7 października podczas „Dnia SPA & Wellness” na IV Międzynarodowych Targach Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011 w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi i konferencję jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na stronie www.worldhotel.pl/rejestracja.

Rada nadzorcza Sfinks Polska – właściciela sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – zatwierdziła zmiany w zarządzie spółki. Na czele Sfinksa ponownie stanął Sylwester Cacek, akcjonariusz i do niedawna członek rady nadzorczej. Dotychczasowa prezes spółki, Mariola Krawiec-Rzeszotek, objęła stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego za rozwój i inwestycje. Do zarządu weszła także Dorota Cacek, która poprowadzi pion marketingu. We władzach spółki pozostają odpowiedzialny za sprzedaż Bogdan Bruczko, a także Jacek Woźniewicz, który nadzoruje obszar finansów.

Sfinks Polska – właściciel sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otwiera kolejny lokal pod szyldem Sphinx. Nowo uruchamiana restauracja znajduje się w Siedlcach przy ul. Rynkowej 24. Najnowszy Sphinx działa na zasadzie franczyzy i jest trzynastą restauracją otwieraną przez Sfinks Polska w tym roku.

Sfinks Polska – spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – po ponad półtorarocznej przerwie ponownie otwiera restaurację Sphinx w Koninie. Nowy lokal to pełnowymiarowa restauracja działająca w modelu franczyzowym. Jest to jednocześnie dwunasta restauracja otwarta przez Sfinks Polska w tym roku.

Producenci i dystrybutorzy tekstyliów z Chin zaprezentują podczas Targów China Expo Poland 2011 bogaty wybór produktów, wśród których znajdą się m.in. wysokiej jakości tkaniny bawełniane, wiskoza, materiały z włóknem bambusowym, dzianiny Ponte Roma, tkaniny Modal, Viloft czy Tencel Sun. Do Polski przyjadą przedstawiciele chińskich przedsiębiorstw zajmujących się zarówno tkaniem, barwieniem i wykonywaniem nadruków na tkaninach. Na targach nie zabraknie również odzieży, w tym różnorodnych kolekcji strojów, wyrobów dziewiarskich czy z jedwabiu, jak również czapek, butów, toreb, walizek i innych modnych dodatków. W targach weźmie udział około 200 firm z wielu prowincji Chin. Wśród propozycji wystawców obok szerokiego wyboru tekstyliów i odzieży znajdą się m.in. oferty mebli, artykułów dekoracyjnych, AGD, rękodzieła, wyposażenia łazienek, artykułów budowlanych, akcesoriów samochodowych, ogrodniczych i narzędzi. Ponadto China Expo odwiedzą firmy zainteresowane inwestowaniem w Polsce. Targi China Expo Poland 2011 odbędą się w dniach 8-10 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Rezultaty nowatorskiego projektu „Aktywne Inteligentne Bariery Drogowe i Mostowe” (AIBDiM) będą przedstawiać eksperci podczas konferencji Instytutu Badawczego Dróg i Mostów organizowanej na Targach Infrastruktura 2011. Projekt zakładał opracowanie i wdrożenie wyjątkowej konstrukcji w postaci aktywnej inteligentnej bariery, którą będzie można wykorzystać na mostach, w tunelach i punktach niebezpiecznych na drogach, by zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu. IX Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej Infrastruktura 2011 odbędą się w dniach 15-17 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.