Pokazy Indian Mexicas - potomków Azteków, występy grup tanecznych z Nepalu, Japonii, Słowacji obok przedstawiającego piękno polskiego folkloru Śląska, koncert jazzowy zespołu z Maroka oraz prezentacje Capoeiry odbędą się 24 września, trzeciego dnia XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011. Na zwiedzających oprócz bogatego programu artystycznego czekają spotkania z podróżnikami m.in. żeglarką Martą Sziłajtis–Obiegło i reporterem Piotrem Kraśko, a także degustacje przysmaków z różnych stron świata i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Targi TT Warsaw organizowane są w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na trzeci dzień targów jest bezpłatny.

Najbardziej przedsiębiorcza firma, eksporter i innowator Targów WorldHotel – o ten zaszczytny tytuł oraz Nagrodę Ministra Gospodarki mogą się ubiegać wystawcy IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011 w prestiżowym konkursie. Przeznaczony jest on dla firm prowadzących działalność eksportową, które będą prezentować swoje oferty podczas Targów WorldHotel 2011 organizowanych w dniach 5-7 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Patronat Honorowy nad konkursem objęło Ministerstwo Gospodarki.

Etniczne safari po Namibii, spotkania z ludźmi Himba, Damara i Buszmenami, nurkowanie z rekinami w RPA, przejażdżki wielbłądem po pustyni lub rafting w Maroku, słowackie ośrodki narciarskie i wspaniałe hotele SPA & Wellness czy też degustacje win we Francji, Hiszpanii, Argentynie albo Chile - to tylko niektóre propozycje turystyczne ponad 600 wystawców z 50 krajów świata, którzy wezmą udział w XIX Międzynarodowych Targach Turystycznych TT Warsaw 2011. W tym roku po raz pierwszy na warszawskich targach swoje wyjątkowe oferty turystyczne zaprezentuje Japonia, Albania, Laos i Wietnam. TT Warsaw 2011 odbędą się w dniach 22-24 września w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Sieć restauracji Sphinx, zarządzana przez Sfinks Polska, wydała menu wzbogacone o elementy lifestylowe. W menu, które klienci mogą zabrać ze sobą, obok listy dań można znaleźć przepisy, a także rozmowy i artykuły na temat kulinariów, rozrywki oraz podróży. Gwiazdą „Sphinx Menu” jest Marcin Gortat, który w ramach współpracy ze Sfinks Polska promuje na okładce menu na wynos. Trafi ono do wszystkich restauracji sieci Sphinx 5 września i będzie dostępne dla klientów bezpłatnie.

Blisko 200 chińskich przedsiębiorców z różnych branż będzie szukać partnerów biznesowych w Polsce podczas pierwszej edycji China Expo Poland 2011. Trzem dniom targów towarzyszyć będą konferencje na temat sposobów prowadzenia biznesu z Chińczykami, w tym importu z Chin i poszukiwania partnerów handlowych na azjatyckim rynku oraz eksportu do Państwa Środka. Eksperci omówią też regulacje prawne dotyczące inwestycji zagranicznych w Chinach. Goszczącym w Polsce Chińczykom zaprezentowane zostaną z kolei oferty polskich stref ekonomicznych oraz zasady inwestowania w naszym kraju. Targi China Expo Poland 2011 odbędą się w dniach 8-10 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi i konferencje jest bezpłatny.

We wrześniu już po raz piąty wystartuje Liga Biznesu, czyli organizowane przez Fundację Widzew Łódź „Akademia Futbolu” elitarne rozgrywki amatorskie, w których uczestniczą drużyny reprezentujące najpoważniejsze firmy z regionu łódzkiego. Udział w nich pozwala nie tylko na aktywne spędzanie wolnego czasu przez uczestników, ale także na wsparcie procesu szkolenia widzewskiej młodzieży. Na ten cel są bowiem przeznaczane zyski z organizacji rozgrywek.

Ambasador Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, Sun Yuxi, poprowadzi 10 września br. konferencję „Nowoczesne Chiny” organizowaną podczas pierwszych Targów China Expo Poland 2011. Spotkanie zapoczątkuje projekcja filmu obrazująca współczesne oblicze i osiągnięcia Chin, po której Ambasador będzie odpowiadał na pytania uczestników dotyczące różnych aspektów funkcjonowania chińskiej gospodarki. Targi China Expo Poland 2011 odbędą się w dniach 8-10 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi i konferencję jest bezpłatny.

Sfinks Polska, zarządzający sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w pierwszym półroczu 2011 osiągnął przychody skonsolidowane w wysokości 83,5 mln zł, co oznacza wzrost o 11% w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku. Grupa Sfinks Polska w raportowanym okresie osiągnęła zysk na sprzedaży na poziomie 3,6 mln zł, podczas gdy rok wcześniej notowała jeszcze stratę w wysokości 3,6 mln zł. Znaczną poprawę osiągnięto także w przypadku innych wyników finansowych grupy. W I półroczu br. o ponad 2/3 zredukowano stratę operacyjną - do 4,1 mln zł, a strata netto została zmniejszona o blisko połowę - do 8,1 mln zł.

Pokazy tańczącego lwa, prezentacje chińskich sztuk walki Kung-Fu i Wushu, tajniki parzenia herbaty i chińskiej medycyny naturalnej, kulinarny spektakl z degustacją orientalnych dań oraz konkursy i dwuosobowa wycieczka do Chin do wygrania czekają na odwiedzających pierwsze Targi China Expo Poland 2011. Nie zabraknie też pokazów filmów i zdjęć prezentujących nowoczesne oraz tradycyjne Chiny. Impreza odbędzie się w dniach 8-10 września w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Przez trzy dni blisko 200 wystawców z Chin zaprezentuje bogactwo ofert i produktów począwszy od ubrań, sprzętu AGD, wyposażenia łazienek, po akcesoria ogrodowe czy samochodowe. Dodatkowo targom będą towarzyszyły konferencje i spotkania pozwalające lepiej poznać rynek chiński, zwyczaje oraz kulturę mieszkańców Państwa Środka. Wstęp na targi i udział w konferencjach jest bezpłatny.

W sieciach Sphinx i WOOK rusza akcja promocyjna organizowana przez Carslberg, w której do wygrania są tysiące nagród. Od 1 września klienci tych restauracji kupując trzy piwa Carlsberg o pojemności 0,5 litra otrzymają zdrapkę gwarantującą wygraną. Do zdobycia są tysiące litrów piwa, telewizory marki Sharp oraz nagrody niespodzianki, które szczególnie mocno ucieszą fanów piłki nożnej. Promocja potrwa do 31 października 2011 r. lub do wyczerpania zdrapek. Akcja Carlsberga będzie promowana na materiałach BTL w restauracjach, w serwisie Facebook i na stronie www.sphinx.pl, a także za pomocą mailingu do klientów.

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, został nagrodzony złotym godłem w Ogólnopolskim Plebiscycie Popularności Produktów i Usług Laur Klienta 2011 w kategorii restauracje sieciowe. Oznacza to, że według klientów restauracje spółki są uznawane za najlepsze i godne polecenia.

Realizacja robót budowlanych finansowanych ze środków publicznych – pod takim hasłem zorganizowane zostanie seminarium Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa na IX Międzynarodowych Targach Infrastruktury Miejskiej i Drogowej Infrastruktura 2011. W trakcie seminarium, które prowadzić będą specjaliści z firmy: Konsultanci Zamówień Publicznych, uczestnicy dowiedzą się m.in. o postępowaniu z omyłkami w kosztorysie, w jakiej sytuacji wykonawca może trafić na czarną listę zamawiającego, czy też o problemach z robotami dodatkowymi i uzupełniającymi. Natomiast na stoiskach wystawców będzie można zapoznać się z kompleksową ofertą produktów, usług i rozwiązań stosowanych w infrastrukturze miejskiej i drogowej. Targi Infrastruktura 2011 odbędą się w dniach 15-17 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.